Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις σας. Μπορείτε, επίσης, να επικοινωνείτε μαζί μας από την ειδική σελίδα επικοινωνίας. Αν συμπληρώσετε τη φόρμα ή μας στείλετε email μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι θα λάβετε την ταχύτερη δυνατή απάντηση.
Αν έχετε οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, παρακαλούμε να μας στείλετε ΓΡΑΠΤΑ, μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας ή στο email υποστήριξης, τις παρακάτω πληροφορίες:
- Τι πρόβλημα αντιμετωπίζετε. Να είστε συγκεκριμένοι.
- Πώς καταλαβαίνετε ότι υπάρχει πρόβλημα. Ποια συμπεριφορά παρατηρείτε.
- Αν βλέπετε κάποιο μήνυμα σφάλματος, πού εμφανίζεται αυτό και τι ακριβώς λέει. Ένα screenshot (όχι φωτογραφία από κινητό) μας βοηθά να αντιμετωπίσουμε ταχύτερα το πρόβλημά σας. Μην ‘κόβετε’ πληροφορίες, θέλουμε να φαίνεται και γύρω-γύρω τι είναι ανοιχτό, σε ποια εφαρμογή εμφανίζεται το μήνυμα, και προσθέστε πληροφορίες για το πότε εμφανίζεται, τι κάνατε αμέσως πριν.
- Ειδικά αν αναζητάτε γιατί δεν σας παραδόθηκε ένα μήνυμα που σας έστειλαν ή γιατί ένα μήνυμα που στείλατε δεν πήγε στον αποδέκτη του, προσδιορίστε το με όσο γίνεται περισσότερες από τις εξής πληροφορίες: Πότε ακριβώς στάλθηκε το μύνημα, από ποια διεύθυνση email προς ποια διεύθυνση email, τι θέμα είχε, αν είχε συνημμένα και τι είδους (τι επέκταση αρχείου και πόσα MB), αν είχε και άλλους παραλήπτες και ποιους.
- Σε περίπτωση αμφιβολίας, είναι καλύτερο να μας στείλετε περισσότερες παρά λιγότερες πληροφορίες.
- Αν έχετε ένα πρόβλημα, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό. Πολλές φορές δεν είναι δυνατό να λυθεί κάποιο πρόβλημα αν μας ενημερώσετε πολλές μέρες μετά, π.χ. αν αναζητείτε ένα μύνημα που δεν σας παραδόθηκε κι αυτό έχει μπει σε καραντίνα δεν παραμένει εκεί για πάντα, μετά από κάποιο διάστημα διαγράφεται.
Εκτός από την επίλυση θεμάτων και τη ζήτηση ρυθμίσεων, μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα επικοινωνίας και για ερωτήματα πωλήσεων.