Knowledgebase

Ονόματα domain (3)

Θέλω domain μακρινής – εξωτικής χώρας, π.χ. .cn .ae .br

Καθένα από τα διάφορα κεντρικά registries έχουν δικούς τους κανόνες ως προς το ποιος έχει το δικαίωμα απόκτησης ενός domain αλλά και ως προς τις διαδικασίες απόκτησης των domains αυτών. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να μας ρωτάτε και να σας συμβουλεύουμε κατά περίπτωση. Υπάρχουν κάποιες χώρες που ‘εμπορεύονται’ τα domains που τους αντιστοιχούν, δηλ. τα διαθέτουν σε κάθε ενδιαφερόμενο έναντι υψηλής αμοιβής σε σύγκριση με ένα απλό domain .gr ή .com. Άλλες χώρες θέτουν περιορισμούς, ο γενικός κανόνας όμως είναι ότι μια εταιρεία με υποκατάστημα σε μια χώρα μπορεί να έχει domain σε αυτή τη χώρα.

Σε κάποιες περιπτώσεις, θα σας συμβουλέψουμε είτε να πάρετε εναλλακτικό domain (π.χ. br.com για τη Βραζιλία) είτε να αναλάβετε μόνοι σας τις σχετικές διαδικασίες. Σε αυτή την περίπτωση, είναι καλό να δηλωθούν εξαρχής οι nameservers τους οποίους θα ελέγχετε με τις εκάστοτε πληροφορίες για το domain σας, γιατί δεν γίνονται σε όλα τα μητρώα άμεσα οι σχετικές αλλαγές. Για ορισμένες χώρες, δεν υπάρχουν καν registrars (π.χ. για το domain .ae των ΗΑΕ) και οι κατοχυρώσεις γίνονται αποκλειστικά μέσω του κεντρικού μητρώου. Ειδική περίπτωση είναι η Κίνα, η οποία επέτρεπε μέχρι πρόσφατα την κατοχύρωση μέσω registrar, ενδιάμεσα άλλαξαν τη διαδικασία και ζήτησαν να σταλούν εκ των υστέρων διάφορα δικαιολογητικά, ενώ πλέον δεν επιτρέπει την κατοχύρωση μέσω τρίτων εταιρειών.

Στις περιπτώσεις αυτές που θα σας πούμε ότι δεν μπορούμε να αναλάβουμε εμείς τις διαδικασίες κατοχύρωσης, υπάρχουν διάφορες εταιρείες οι οποίες τα προσφέρουν. Αυτές οι εταιρείες χρεώνουν πάρα πολλά και δεν είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς κάνουν. Είναι αμφίβολο αν σε περίπτωση που αλλάξει πολιτική το κεντρικό registry θα έχετε το domain στην κατοχή σας. Εμείς σας συνιστούμε σε αυτές τις μη ξεκάθαρες περιπτώσεις να γίνεται απευθείας η εγγραφή στο κεντρικό registry. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες μιας τέτοιας εταιρείας, διαβάστε τους όποιους όρους προσεκτικά και συγκρίνετε τις τιμές τους με αυτές που ενδεχομένως δίνει το ίδιο το κεντρικό μητρώο.

Διαδικασία μεταφοράς domain .gr

Αν έχετε domain σε άλλο καταχωρητή και θέλετε να το μεταφέρετε σε μας:

Η μεταφορά θα γίνει στον συνεργαζόμενο καταχωρητή, του οποίου είμαστε μεταπωλητές. Η διαδικασία είναι η εξής:

  • Ελέγχετε από το control panel του παλιού καταχωρητή ότι έχετε πρόσβαση στη διεύθυνση email που είναι δηλωμένη ως email του ιδιοκτήτη. Αν δεν είναι, φροντίζετε για τη διόρθωσή του σε κάτι που μπορείτε να λαμβάνετε. Αυτή είναι υποχρέωση του καταχωρητή εφόσον του το ζητήσει ο κάτοχος του domain.
  • Ξεκινάμε εμείς τη διαδικασία μεταφοράς, ζητώντας να σταλεί ο κωδικός του domain στο δηλωμένο email του ιδιοκτήτη.
  • Ο πελάτης μας προωθεί τον κωδικό και προχωρούμε στη μεταφορά του domain.
  • Αφού ξεκινήσει η διαδικασία με τον σωστό κωδικό, ο παλιός καταχωρητής έχει περιθώριο 5 ημερών να εγκρίνει ή να απορρίψει τη μεταφορά. Σε περίπτωση απόρριψης, θα πρέπει να σας εξηγήσει τους λόγους. Αν δεν καταχωρήσει έγκριση ή απόρριψη μέσα σε 5 ημέρες, η έγκριση δίνεται αυτόματα.

Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να γίνουν σε συνεννόηση μαζί μας, ώστε να συνεχίσουν να παρέχονται αδιάκοπα οι υπηρεσίες του domain.

Τι περιλαμβάνουν τα ονόματα Domain;

Αγοράζοντας ένα όνομα domain, έχετε τα εξής:

  • Το δικαίωμα χρήσης ονομάτων .gr ή .com κ.λπ., για το site σας, τα e-mail σας
  • Τις απαραίτητες υπηρεσίες DNS για την ομαλή λειτουργία του domain σας και τη σωστή του σύνδεση με το site σας, τα e-mail σας κ.λπ.
  • Προώθηση HTTP
  • Προώθηση e-mail
Προβολή κατηγορίας→

Υπηρεσίες DNS (2)

Τι περιλαμβάνει η υπηρεσία JustDNS;

Με την υπηρεσία JustDNS μπορείτε να έχετε πλήρεις υπηρεσίες DNS, χωρίς να περιορίζεστε από τις προσφορές του εκάστοτε καταχωρητή ή της εκάστοτε εταιρείας φιλοξενίας των σελίδων σας.

Σας προσφέρουμε καταχώρηση σε 5 γεωγραφικά κατανεμημένους ξεχωριστούς nameservers, για μέγιστη αξιοπιστία.

Οι nameservers που θα πρέπει να δηλώσετε στον καταχωρητή του domain σας είναι οι εξής:

ns1.netster.gr
ns2.netster.gr
ns3.netster.gr
ns4.netster.gr
ns5.netster.gr

Οι καταχωρήσεις που υποστηρίζουμε είναι:

A records
AAA records (διευθύνσεις IPv6)
CNAME records
MX records
Προωθήσεις HTTP
Καταχωρήσεις SRV, TXT

Αν έχετε άλλες συγκεκριμένες ανάγκες, ρωτήστε μας.

Γιατί να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία JustDNS;

Αν και το βασικό δομικό στοιχείο της παρουσίας σας στο internet, το DNS είναι συχνά το πιο παραμελημένο. Αν πάψει να λειτουργεί σωστά το DNS, δεν θα έχετε καμία υπηρεσία, ούτε web, ούτε email.

Πολλοί πάροχοι παρέχουν DNS ακόμα και από τον ίδιο server που παρέχει την υπηρεσία του hosting. Έτσι, αν έχετε διεύθυνση

www.somefancysite.gr με IP xxx.yyy.zzz.bb1

Το DNS παρέχεται από 2 servers με ονόματα όπως

ns1.somefancyhost.gr με IP xxx.yyy.zzz.bb1

ns2.somefancyhost.gr με IP xxx.yyy.zzz.bb2

Μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας (π.χ. με μια αναζήτηση στο zoneedit) ότι η IP του ενός nameserver είναι η ίδια με του site σας, ενώ η IP του δεύτερου είναι διαδοχική, δηλ. έχει εκχωρηθεί μαζί με την πρώτη, στον ίδιο κάτοχο, στην ίδια γεωγραφική περιοχή, κατά πάσα πιθανότητα στο ίδιο μηχάνημα.

Με άλλα λόγια, παρέχουν την υπηρεσία DNS από το ίδιο μηχάνημα που φιλοξενεί το site. Αν πάθει βλάβη αυτό το μηχάνημα, δεν θα έχετε καμία υπηρεσία.

Με την υπηρεσία JustDNS, την οποία απολαμβάνουν δωρεάν όλοι οι πελάτες μας domain και φιλοξενίας, έχετε:

  • 5 διαφορετικούς, γεωγραφικά και δικτυακά ξεχωριστούς nameservers
  • Όλες τις διαθέσιμες εγγραφές
  • Απόλυτη αξιοπιστία και εξασφάλιση του DNS

 

 

Προβολή κατηγορίας→

Email - Γενικά (2)

Ποιον SMTP server να χρησιμοποιήσω για αποστολή email;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, σας καλύπτει και σας συμφέρει η αποστολή μέσω του SMTP server (διακομιστή που διαχειρίζεται την εξερχόμενη αλληλογραφία) του provider σας.

Για τους μεγαλύτερους ISP που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, οι διευθύνσεις των SMTP servers είναι οι εξής:

WIND: mail.windtools.gr

ΟΤΕ: mailgate.otenet.gr

HOL: smtp.live.com

Forthnet: mailgate.forthnet.gr

Οι παραπάνω διευθύνσεις ενδέχεται να αλλάζουν κατά καιρούς. Για να τις χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο internet από το δίκτυο του ISP σας, ενώ δεν πρέπει να ρυθμίσετε να γίνεται authentication (έλεγχος ταυτότητας).

Χρησιμοποιώντας τον server του ISP σας, κερδίζετε σε ταχύτητα, αφού ο ISP  σας είναι πλησιέστερα από οποιονδήποτε άλλο δικτυακά και έχετε αναγκαστικά ταχύτερη πρόσβαση σε αυτόν. Επιλέγοντας τον ISP σας,  φεύγουν ταχύτερα τα email σας.

Η πρόσβαση SMTP για την αποστολή email από τους δικούς μας  server συνιστάται στις εξής περιπτώσεις:

– Αν έχετε προβλήματα αποστολής με τον smtp server του provider σας.

– Αν θέλετε να στείλετε email από smartphones ή άλλες συσκευές που κατά περίπτωση μπορεί να συνδέονται από διαφορετικά Wi-Fi ή μέσω κινητής τηλεφωνίας, αφού ο ISP  δεν είναι σταθερός.

– Αν θέλετε να εκμεταλλευθείτε την ειδική δυνατότητα του συστήματος MailPlus, AutoBCC.

Σε κάθε περίπτωση, για τους δικούς μας SMTP ισχύουν τα εξής:

– Πάντα χρειάζεται authentication σύμφωνα με τα στοιχεία που σας έχουν δοθεί

– Ο όγκος εξερχόμενων email είναι περιορισμένος, όπως και ο αριθμός ταυτόχρονων παραληπτών.

– Εφαρμόζουμε αυστηρότατη πολιτική ενάντια στο spam και δεν επιτρέπουμε την κατάχρηση ειδικά της υπηρεσίας SMTP.

POP3 ή IMAP;

Με τα mailbox μας σας παρέχουμε πάντα τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση στο email σας με 2 βασικούς τρόπους. Μέσω POP3 και μέσω IMAP. Ποιος όμως τρόπος είναι καλύτερος και ποιον πρέπει να χρησιμοποιήσετε σε κάθε περίπτωση;

Ας δούμε λίγο τις βασικές διαφορές:

Μέθοδος πρόσβασης POP3 IMAP
Από πόσους υπολογιστές Από 1 Από πολλούς
Πού καταλήγουν τα email; Κατεβαίνουν τοπικά στον υπολογιστή που αποκτά πρόσβαση Παραμένουν στον server και συγχρονίζονται με κάθε τοπικό υπολογιστή που αποκτά πρόσβαση
Πλεονεκτήματα Λιγότερο περίπλοκη ρύθμιση Άμεση ενημέρωση όταν έρχεται ένα μήνυμα
Μειονεκτήματα Κλείδωμα mailbox Περισσότερη κατανάλωση χώρου

Interactive Whiteboards by PolyVision

Εσείς θα πρέπει να επιλέξετε τι σας εξυπηρετεί καλύτερα. Εμείς προτείνουμε τα εξής, ανάλογα με τις ανάγκες:

Ανάγκη Προτεινόμενη λύση
1 χρήστης με desktop POP3 και ρύθμιση τοπικού backup
Smartphones IMAP
1 κεντρικός χρήστης και περισσότεροι που πρέπει να ενημερώνονται κατά την απουσία του ή σε διάφορες ώρες Πρόσβαση από τον κεντρικό χρήστη μέσω POP3 και από τους άλλους μέσω IMAP
Πρόσβαση από πολλούς χρήστες και αδυναμία χρήσης IMAP (παλιά συστήματα, περιορισμοί στις ρυθμίσεις) Υλοποίηση λύσης Mailbox Mirroring
1 χρήστης χωρίς ανάγκη αρχειοθέτησης IMAP

 

Τα παραπάνω, βεβαίως, είναι επιγραμματικά και δεν μπορούν να καλύψουν κάθε μεμονωμένη ανάγκη. Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας, να σας λύσουμε τις απορίες και να σας προτείνουμε μια λύση προσαρμοσμένη στα μέτρα σας.

Προβολή κατηγορίας→

Email - Ρυθμίσεις (4)

Στοιχεία πρόσβασης email – MailPlus

Με κάθε mailbox Mailplus στο δικό σας domain (domain.xx), έχετε τις εξής δυνατότητες.

Αλλαγή password
(συνιστάται να το κάνετε μία φορά αφού παραλάβετε τα στοιχεία πρόσβασης)

  1. Συνδεόμαστε στη διεύθυνση https://manage.fastweb.gr με τα στοιχεία του mailbox (Username: user@domain.xx και το αντίστοιχο password)
  2. Επιλέγουμε Mailbox / Change Password
  3. Δίνουμε 2 φορές στα πλαίσια New Password και Confirm Password το επιθυμητό νέο password
  4. Επιβεβαιώνουμε με το κουμπί Change Password

Οι αλλαγές ισχύουν αμέσως.

Πρόσβαση POP3 

POP3 server: mail.domain.xx ή mail.mailplus.gr
Port: 110 (standard) ή 995 (TLS/SSL) (συνιστάται ανεπιφύλακτα η χρήση SSL αν έχετε αυτή τη δυνατότητα)
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση IMAP

IMAP server: mail.domain.xx ή mail.mailplus.gr
Port: 143 (standard) ή 443 (TLS/SSL) ή 993 (TLS/SSL) (συνιστάται ανεπιφύλακτα η χρήση SSL αν έχετε αυτή τη δυνατότητα)
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση SMTP (για αποστολή αλληλογραφίας)*

SMTP server: smtp.domain.xx ή smtp.mailplus.gr
Port: 25 (standard) ή 587 (standard) ή 443 (TLS/SSL) ή 465 (TLS/SSL) (συνιστάται ανεπιφύλακτα η χρήση SSL αν έχετε αυτή τη δυνατότητα)
Authentication: Απαραίτητο
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση Webmail

Webmail server: https://webmail.fastweb.gr
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

*Η πρόσβαση SMTP συνιστάται μόνο αν έχετε προβλήματα αποστολής με τον smtp server του provider σας ή αν θέλετε να εκμεταλλευθείτε τη δυνατότητα BCC του συστήματος MailPlus για όλα σας τα εξερχόμενα μηνύματα. Να έχετε υπόψη σας ότι υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των εξερχόμενων μηνυμάτων (500 την ημέρα ανά mailbox την ημέρα, εκτός και έχετε ζητήσει να το αυξήσουμε) και ότι η αποστολή γίνεται λίγο πιο αργά από ό,τι με τον smtp server του provider σας, ο οποίος είναι ο πλησιέστερος σε εσάς δικτυακά.

Οι παραπάνω ρυθμίσεις για το domain.xx ισχύουν εφόσον έχετε σε εμάς και το domain σας ή/και υπηρεσίες DNS.

Στοιχεία πρόσβασης email – Απλά mailboxes

Με κάθε απλό mailbox στο δικό σας domain (domain.xx), έχετε τις εξής δυνατότητες.

Πρόσβαση POP3

POP3 server: mail.domain.xx
Port: 110 (standard/TLS) ή 995 (SSL)
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση IMAP

IMAP server: mail.domain.xx ή mail.mailplus.gr
Port: 143 (standard/TLS) ή 993 (SSL)
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση SMTP (για αποστολή αλληλογραφίας)*

SMTP server: smtp.domain.xx
Port: 25 (standard/TLS) ή 587 (standard/TLS) ή 465 (SSL)
Authentication: Απαραίτητο
Username: user@domain.xx
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

Πρόσβαση Webmail

Webmail server: https://webmail.domain.xx
Username: user     (χωρίς το @domain.xx)
Password: το password του αντίστοιχου mailbox

*Η πρόσβαση SMTP συνιστάται μόνο αν έχετε προβλήματα αποστολής με τον smtp server του provider σας.

Έχω iPhone. Πώς θα ρυθμίσω το email μου MailPlus;

Αν έχετε ένα mailbox στο σύστημά μας MailPlus, θα πρέπει να κάνετε τα εξής:

  1. Από την αρχική οθόνη, επιλέξτε Settings (Ρυθμίσεις)
  2. Επιλέξτε Mail, Contacts, Calendars (Αλληλογραφία, Επαφές, Ημερολόγια)
  3. Στο τέλος του καταλόγου Accounts (Λογαριασμοί), επιλέξτε Add Account… (Νέος λογαριασμός)
  4. Στο τέλος του καταλόγου με τους παρόχους, επιλέξτε Other (Άλλος)
  5. Στην ενότητα Mail (Αλληλογραφία) επιλέξτε Add Mail Account (Νέος λογαριασμός αλληλογραφίας)
  6. Στη σελίδα που θα εμφανιστεί, επιλέξτε πάνω-πάνω ως τύπο λογαριασμού POP και δώστε τα στοιχεία του mailbox σας
    • Name (Όνομα): Το ονοματεπώνυμό σας
    • Address (Διεύθυνση): Η διεύθυνση email σας
    • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
    • Description (Περιγραφή): Ό,τι θέλετε για να περιγράψετε το λογαριασμό για δική σας διευκόλυνση
  7. Επιλέξτε Next (Επόμενο)
  8. Στη σελίδα Outgoing Mail Server (Server εξερχόμενης αλληλογραφίας) συμπληρώστε τα παρακάτω. Τα στοιχεία που αρχικά επισημαίνονται με την ένδειξη Optional (Προαιρετικά) δεν είναι προαιρετικά αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το δικό μας server.
    • Host Name (Όνομα υπολογιστή): smtp.mailplus.gr:465
      Στη θέση του smtp.mailplus.gr μπορείτε να χρησιμοποιησετε το δικό σας domain, εφόσον σας παρέχουμε και DNS και έχουμε κάνει την κατάλληλη ρύθμιση, π.χ. smtp.mydomain.gr
    • User Name (Όνομα χρήστη): Ολόκληρο το όνομα του mailbox σας, μαζί με το domain, π.χ. user1.domain.gr
    • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
  9. Επιλέξτε Next (Επόμενο)
  10. Στη σελίδα Incoming Mail Server (Server εισερχόμενης αλληλογραφίας) συμπληρώστε τα παρακάτω.
    • Host Name (Όνομα υπολογιστή): mail.mailplus.gr:995
      Στη θέση του mail.mailplus.gr μπορείτε να χρησιμοποιησετε το δικό σας domain, εφόσον σας παρέχουμε και DNS και έχουμε κάνει την κατάλληλη ρύθμιση, π.χ. mail.mydomain.gr
    • User Name (Όνομα χρήστη): Ολόκληρο το όνομα του mailbox σας, μαζί με το domain, π.χ. user1.domain.gr
    • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
  11. Επιλέξτε Next (Επόμενο). Αν εμφανιστεί κουμπί Save (Αποθήκευση), επιλέξτε το για να αποθηκευτεί ο λογαριασμός.
  12. Ο λογαριασμός έχει δημιουργηθεί, τώρα πρέπει να τον ρυθμίσουμε ώστε να επικοινωνεί με ασφάλεια. Επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα 1, 2, 3 για να εμφανιστεί ο κατάλογος με τους λογαριασμούς και επιλέξτε (απλό κλικ) το λογαριασμό που μόλις προσθέσατε. Τώρα βλέπετε το νέο σας λογαριασμό και συνοπτικά όλες τις ρυθμίσεις του. Πηγαίνετε κάτω-κάτω στις ρυθμίσεις του και ανοίξτε την περιοχή με ρυθμίσεις Advanced (Για προχωρημένους).
  13. Τόσο στην περιοχή Incoming Settings (Ρυθμίσεις εισερχομένων) όσο και στην περιοχή Outgoing Settings(Ρυθμίσεις εξερχομένων), εντοπίστε τη ρύθμιση Use SSL (Χρήση SSL) και δώστε της την τιμή ON.
  14. Είστε έτοιμοι. Αν προτιμάτε πρόσβαση μέσω IMAP, στο βήμα 6 επιλέγετε IMAP στη θέση του POP και στο βήμα 10 πόρτα 443 (και εδώ, όπως στον εξερχόμενο), στη θέση της 465.

Έχω iPhone. Πώς θα ρυθμίσω το απλό μου email;

Αν έχετε ένα mailbox στο σύστημά μας MailPlus, θα πρέπει να κάνετε τα εξής:

 

  1. Από την αρχική οθόνη, επιλέξτε Settings (Ρυθμίσεις)
  2. Επιλέξτε Mail, Contacts, Calendars (Αλληλογραφία, Επαφές, Ημερολόγια)
  3. Στο τέλος του καταλόγου Accounts (Λογαριασμοί), επιλέξτε Add Account… (Νέος λογαριασμός)
  4. Στο τέλος του καταλόγου με τους παρόχους, επιλέξτε Other (Άλλος)
  5. Στην ενότητα Mail (Αλληλογραφία) επιλέξτε Add Mail Account (Νέος λογαριασμός αλληλογραφίας)
  6. Στη σελίδα που θα εμφανιστεί, επιλέξτε πάνω-πάνω ως τύπο λογαριασμού POP και δώστε τα στοιχεία του mailbox σας
      • Name (Όνομα): Το ονοματεπώνυμό σας
      • Address (Διεύθυνση): Η διεύθυνση email σας (username@domain.xx)
      • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
      • Description (Περιγραφή): Ό,τι θέλετε για να περιγράψετε το λογαριασμό για δική σας διευκόλυνση
  7. Επιλέξτε Next (Επόμενο)
  8. Στη σελίδα Outgoing Mail Server (Server εξερχόμενης αλληλογραφίας) συμπληρώστε τα παρακάτω. Τα στοιχεία που αρχικά επισημαίνονται με την ένδειξη Optional (Προαιρετικά) δεν είναι προαιρετικά αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε το δικό μας server.
      • Host Name (Όνομα υπολογιστή): smtp.domain.xx:465
        User Name (Όνομα χρήστη): Ολόκληρο το όνομα του mailbox σας, μαζί με το domain, π.χ. user1.domain.gr
      • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
  9. Επιλέξτε Next (Επόμενο)
  10. Στη σελίδα Incoming Mail Server (Server εισερχόμενης αλληλογραφίας) συμπληρώστε τα παρακάτω.
      • Host Name (Όνομα υπολογιστή): mail.domain.xx:995
        User Name (Όνομα χρήστη): Ολόκληρο το όνομα του mailbox σας, μαζί με το domain, π.χ. user1.domain.gr
      • Password (Κωδικός πρόσβασης): Ο κωδικός του mailbox σας
  11. Επιλέξτε Next (Επόμενο). Αν εμφανιστεί κουμπί Save (Αποθήκευση), επιλέξτε το για να αποθηκευτεί ο λογαριασμός.
  12. Ο λογαριασμός έχει δημιουργηθεί, τώρα πρέπει να τον ρυθμίσουμε ώστε να επικοινωνεί με ασφάλεια. Επαναλάβετε τα παραπάνω βήματα 1, 2, 3 για να εμφανιστεί ο κατάλογος με τους λογαριασμούς και επιλέξτε (απλό κλικ) το λογαριασμό που μόλις προσθέσατε. Τώρα βλέπετε το νέο σας λογαριασμό και συνοπτικά όλες τις ρυθμίσεις του. Πηγαίνετε κάτω-κάτω στις ρυθμίσεις του και ανοίξτε την περιοχή με ρυθμίσεις Advanced (Για προχωρημένους).
  13. Τόσο στην περιοχή Incoming Settings (Ρυθμίσεις εισερχομένων) όσο και στην περιοχή Outgoing Settings (Ρυθμίσεις εξερχομένων), εντοπίστε τη ρύθμιση Use SSL (Χρήση SSL) και δώστε της την τιμή ON.
  14. Είστε έτοιμοι. Αν προτιμάτε πρόσβαση μέσω IMAP, στο βήμα 6 επιλέγετε IMAP στη θέση του POP και στο βήμα 10 πόρτα 443 (και εδώ, όπως στον εξερχόμενο), στη θέση της 465.

Οι παραπάνω ρυθμίσεις είναι οι συνιστώμενες για ασφαλή επικοινωνία. Οι παραπάνω πόρτες πρέπει να συνδυαστούν με χρήση του πρωτοκόλλου SSL. Αν παραλείψετε τις πόρτες, με την επιλογή Use SSL (βήμα 13) το iPhone επιλέγει τις default πόρτες για ασφαλή επικοινωνία που μπορεί να διαφέρουν από τις παραπάνω.

 

Προβολή κατηγορίας→

Email - Αντιμετώπιση SPAM (2)

Καταπολέμηση SPAM – Γενική περιγραφή

  • Η παρακάτω συνοπτική περιγραφή αφορά τις ενέργειες κατά του SPAM στο σύστημα MailPlus.
  • Ως πρώτο στάδιο, τα εισερχόμενα μηνύματα ελέγχονται στο επίπεδο MX (server εισερχομένων).
  • Σε αυτό το επίπεδο, όσα μηνύματα ‘κόβονται’ δεν εισέρχονται καθόλου στο σύστημά μας, αφού γίνονται έλεγχοι βάσει του αποστολέα τους, της μορφής του μηνύματος και του τρόπου αποστολής.
  • Υπάρχουν μια σειρά έλεγχοι, και σε συνεννόηση με εσάς μπορούμε να ρυθμίσουμε το επίπεδο, δηλαδή ποιο σετ ελέγχων θα εφαρμόζονται (από κανένας έλεγχος μέχρι πολύ αυστηρό επίπεδο με όλους τους διαθέσιμους ελέγχους). Με τη δημιουργία του λογαριασμού σας, ορίζουμε ένα συντηρητικό επίπεδο και, ανάλογα με το πόσα μηνύματα SPAM λαμβάνετε ή πόσα θεμιτά μηνύματα κόβονται το προσαρμόζουμε, ενώ μπορούμε και να ενεργοποιήσουμε/απενεργοποιήσουμε ακόμα και μεμονωμένους ελέγχους. Υπάρχει δυνατότητα προσαρμογής των ελέγχων και του πόσο επιθετική ρύθμιση θα γίνει σε επίπεδο λογαριασμού, domain ή ακόμα και μεμονωμένης διεύθυνσης email.
  • Όσα μηνύματα προέρχονται από αποστολείς που έχετε συμπεριλάβει στη λευκή λίστα σας σε επίπεδο MX, περνούν  ανεξαρτήτως του αποτελέσματος των ελέγχων.
  • Αντίστοιχα, όσα μηνύματα προέρχονται από αποστολείς που έχετε συμπεριλάβει στη μαύρη λίστα σας σε επίπεδο MX, κόβονται ανεξαρτήτως του αποτελέσματος των ελέγχων. Εξαίρεση αποτελεί ένα μικρό ποσοστό μηνυμάτων που δεν μπορούν να απορριφθούν για τεχνικούς λόγους, τα οποία όμως λαμβάνουν υψηλή βαθμολογία spam και μπορούν εύκολα να απορριφθούν στο μετέπειτα στάδιο φιλτραρίσματος.
  • Για όσα μηνύματα απορρίπτονται, ειδοποιείται ο αποστολέας τους ώστε να υπάρχει η δυνατότητα συνεννόησης με τον πελάτη μας και προσθήκης του αποστολέα σε λευκή λίστα ή προσαρμογής του συγκεκριμένου ελέγχου για τον οποίο απορρίπτονται τα μηνύματά του, ακόμα και υποστήριξης του αποστολέα ώστε να διορθώσει το πρόβλημα που προκαλεί την απόρριψή τους.
  • Παράλληλα, έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε ποια μηνύματα και πότε κόπηκαν, εξετάζοντας τις ημερήσιες αναφορές απορρίψεων και παραδόσεων που μπορείτε να μας ζητήσετε να λαμβάνετε.
  • Τα μηνύματα που εισέρχονται στο σύστημά μας βαθμολογούνται ως προς το πόσο πιθανό είναι να αποτελούν SPAM. Όσο υψηλότερη βαθμολογία, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να είναι SPAM. H βαθμολογία αυτή είναι αθροιστική για κάθε κριτήριο που ισχύει, προστίθεται στο header του μηνύματος και μπορεί να προβληθεί από το πρόγραμμα πελάτη αλληλογραφίας (mail client) του αποδέκτη τους.
  • Η βαθμολογία γίνεται με βάση διάφορα κριτήρια, διαφορετικής βαρύτητας το καθένα. Το πιο σημαντικό είναι αν οι αποστολείς τους περιλαμβάνονται στη λευκή ή τη μαύρη λίστα σας, οπότε αφαιρούνται ή προστίθενται αντίστοιχα 50 πόντοι, ενώ τα άλλα κριτήρια προσθέτουν πολύ λιγότερους πόντους. Στην πράξη, ένα μήνυμα με αποστολέα στη λευκή λίστα ξεκινά με βαθμολογία -50 και, όποια από τα άλλα κριτήρια κι αν ισχύουν καταλήγει με αρνητική βαθμολογία, που σημαίνει ότι θεωρείται με βεβαιότητα ότι δεν είναι SPAM.
  • Τα υπόλοιπα κριτήρια είναι κυρίως μορφολογικά (π.χ. εξετάζεται αν το μήνυμα χρησιμοποιεί μόνο κεφαλαία, ποια είναι η αναλογία κειμένου/εικόνων στο μήνυμα, αν χρησιμοποιούνται συγκεκριμένες λέξεις/εκφράσεις κ.λπ.) και έχουν συγκεκριμένη βαθμολογία το καθένα.
  • Παράλληλα, γίνεται και το λεγόμενο Μπαεσιανό φιλτράρισμα (Baesian filtering – φιλτράρισμα κατά Bayes), με τη βοήθεια μιας βάσης δεδομένων που χτίζεται και ανανεώνεται συνεχώς, βάσει μηνυμάτων που της τροφοδοτούν οι τελικοί χρήστες.
  • Η τροφοδοσία γίνεται είτε με μηνύματα που κακώς έχουν χαρακτηριστεί SPAM ενώ δεν είναι (και έχουν επιθυμητό για τον χρήστη περιεχόμενο), είτε με μηνύματα που κακώς δεν έχουν χαρακτηριστεί SPAM ενώ είναι (και έχουν ανεπιθύμητο περιεχόμενο). Τυπικά, αυτό γίνεται μέσω IMAP, αντιγράφοντας απευθείας τα μηνύματα που θέλουμε να τροφοδοτήσουμε σε ειδικούς φακέλους. Εναλλακτικά, μπορούμε να ρυθμίσουμε μια πολύ απλή διαδικασία για προώθηση των μηνυμάτων σε ειδικές διευθύνσεις, π.χ. spam@domain.xx για τα ανεπιθύμητα και nospam@domain.xx για τα επιθυμητά.
  • Αφού βαθμολογηθούν τα μηνύματα, το τι τους συμβαίνει ελέγχεται βάσει 2 ορίων που μπορούμε να ρυθμίσουμε. Το κάτω όριο (ή 1ο κατώφλι) έχει αρχικά τιμή 6 και μπορεί να προσαρμοστεί. Το άνω όριο (ή 2ο κατώφλι) έχει αρχικά τιμή 13 και μπορεί κι αυτό να προσαρμοστεί. Η προσαρμογή, καθώς και οι ενέργειες για τα μηνύματα αυτά ρυθμίζονται σε επίπεδο λογαριασμού, domain ή και μεμονωμένης διεύθυνσης.
  • Όσα μηνύματα βρίσκονται κάτω από το 1ο κατώφλι περνούν ελεύθερα.
  • Όσα μηνύματα βρίσκονται μεταξύ των δύο ορίων, μεταξύ 1ου και 2ου κατωφλιού, θεωρούνται spam χαμηλού κινδύνου. Αυτά μπορούν, εφόσον γίνει η αντίστοιχη ρύθμιση, να παραδίδονται σε έναν ειδικό φάκελο με όνομα Junkmail στη δομή του αντίστοιχου mailbox. Εφόσον τοποθετηθούν στο φάκελο Junkmail, δεν παραδίδονται στα κανονικά Εισερχόμενα και ο χρήστης μπορεί να τα αναζητήσει στον ειδικό φάκελο μόνο, για περιορισμένο (ρυθμιζόμενο) αριθμό ημερών, μετά τις οποίες διαγράφονται.
  • Όσα μηνύματα βρίσκονται πάνω από το 2ο κατώφλι, θεωρούνται spam υψηλού κινδύνου. Αυτά μπορούν, εφόσον γίνει η αντίστοιχη ρύθμιση, να παραδίδονται σε έναν ειδικό φάκελο με όνομα Discard στη δομή του αντίστοιχου mailbox. Εφόσον τοποθετηθούν στο φάκελο Discard, δεν παραδίδονται στα κανονικά Εισερχόμενα και ο χρήστης μπορεί να τα αναζητήσει στον ειδικό φάκελο μόνο, για περιορισμένο (ρυθμιζόμενο) αριθμό ημερών, μετά τις οποίες διαγράφονται.
  • Υπάρχει η δυνατότητα, με την αντίστοιχη ρύθμιση, τόσο τα spam χαμηλού όσο και τα υψηλού κινδύνου να επισημαίνονται με την προσθήκη της λέξης [SPAM] στο θέμα τους. Αυτό χρησιμεύει για να αναγνωρίζονται αν επιλέξετε να παραδίδονται στα Εισερχόμενά σας και όχι σε ειδικό φάκελο.
  • Μια καλή λύση είναι να παραδίδονται ελεύθερα τα spam χαμηλού κινδύνου στα Εισερχόμενα, επισημασμένα με την ένδειξη [SPAM], ενώ τα spam υψηλού κινδύνου να καταλήγουν στον φάκελο Discard. Με αυτό τον τρόπο, περιορίζονται τα κακώς χαρακτηρισμένα ως spam μηνύματα και οι τελικοί χρήστες μπορούν να δουλεύουν πιο αποδοτικά, ενώ έχουν πάντα τη δυνατότητα να αναζητήσουν ένα μήνυμα που δεν έχουν παραλάβει ενώ το περιμένουν. Φυσικά, μπορούμε να κάνουμε οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση/συνδυασμό σε συνεννόηση μαζί σας.
  • Μια προσαρμοσμένη και χρήσιμη λύση για συνολική διαχείριση του spam σε μια εταιρεία περιγράφεται εδώ.

Θέλω συνολική διαχείριση του spam για το domain μου – Λύση SPAMBOX

Προτείνουμε μια εξειδικευμένη λύση για όσους πελάτες χρησιμοποιούν τη λύση MailPlus.

  • Φτιάχνουμε στο domain σας ένα ειδικό mailbox με όνομα spambox@domain.gr
  • Ρυθμίζουμε όλα τα mailbox (ή όσα mailbox επιθυμείτε εσείς) έτσι ώστε όσα μηνύματα το σύστημά μας θεωρεί ότι είναι spam, αντί να παραδίδονται στο εκάστοτε mailbox να παραδίδονται στο ειδικό mailbox
  • Οι χρήστες παραλαμβάνουν τα μηνύματά τους χωρίς τα spam
  • Τα spam παραδίδονται στο ειδικό mailbox όπου ελέγχονται 1 φορά την ημέρα (ή όσο τακτικά θέλετε, ιδιαίτερα αν κάποιος χρήστης αναζητά κάποιο σημαντικό μήνυμα) από ένα άτομο επιφορτισμένο με αυτή τη δουλειά και τυχόν false positives (μηνύματα που δεν είναι πραγματικά spam) προωθούνται με το χέρι στους αρχικούς παραλήπτες τους. Παράλληλα, οι αποστολείς μπορούν να προστίθενται στη white list για την εταιρεία σας.

Τεχνικά στοιχεία:

  • Ο χαρακτηρισμός αφορά το φιλτράρισμα spam δευτέρου επιπεδου, βάσει βαθμολογίας και του χαμηλότερου καθορισμένου κατωφλίου spam score.
  • Η υλοποίηση γίνεται από εμάς, σε επίπεδο server, βάσει sieve filters.
Προβολή κατηγορίας→

Email - Mail Continuity (3)

Θέλω να κάνω εργασίες συντήρησης στον mail server μας και για ένα διάστημα να μη λαμβάνει εισερχόμενα email. Τι μπορώ να κάνω;

Αυτό είναι πανεύκολο αν χρησιμοποιείτε τις δικές μας υπηρεσίες DNS σε συνδυασμό με τη λύση MX Backup.

  • Μας ενημερώνετε ότι θέλετε να κάνετε εργασίες συντήρησης.
  • Αν δεν χρησιμοποιείτε ήδη τη λύση MX Backup, την υλοποιούμε για σας.
  • Μας ενημερώνετε για το χρονικό διάστημα της συντήρησης.
  • Ενεργοποιούμε αναστολή παράδοσης των email σας, στην ουσία απενεργοποιώντας προσωρινά τα MX records που προηγούνται του record που αντιστοιχεί στο MX backup, δηλ. τον server που λαμβάνει την αλληλογραφία σας όταν οι κυρίως server δεν είναι διαθέσιμοι. Αυτό το κάνουμε τεχνητά μέσω DNS.
  • Κάνετε τις εργασίες συντήρησης και μας επιβεβαιώνετε ότι όντως αυτές ολοκληρώθηκαν.
  • Επαναφέρουμε την κανονική ροή της αλληλογραφίας σας. Όσα εισερχόμενα μηνύματα έχουν συσσωρευτεί στον server προσωρινής αποθήκευσης παραδίδονται κανονικά στους κυρίως server σας. Οι αποστολείς μηνυμάτων δεν λαμβάνουν κανένα σφάλμα κι εσείς μπορείτε να απαντήσετε κανονικά όταν λάβετε τα αντίστοιχα μηνύματα.

Τι είναι η λύση MX Backup;

Η συγκεκριμένη λύση σας εξασφαλίζει ότι δεν θα χάνετε ποτέ εισερχόμενα e-mail, σε καμία περίπτωση. Είναι ιδανική λύση αν για την εισερχόμενη αλληλογραφία σας χρησιμοποιείτε τοπικό server που συνδέεται στο internet μέσω ADSL ή άλλου είδους σύνδεσης που ενδέχεται να μην έχει πάντα συνεχή και σταθερή συνδεσιμότητα.

Η υλοποίηση της λύσης είναι πανεύκολη. Αν είστε ήδη πελάτες μας και σας παρέχουμε, μεταξύ άλλων, και υπηρεσίες DNS, δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα, όλη την υλοποίηση την κάνουμε εμείς. Αν αγοράσετε από εμάς μόνο αυτήν τη λύση, θα σας την ενεργοποιήσουμε και θα σας δώσουμε να ενημερώσετε στο DNS του domain σας 1 επιπλέον MX server. Σε αυτόν θα δώσετε προτεραιότητα χαμηλότερη από αυτήν του κυρίως server που λαμβάνει την εισερχόμενη αλληλογραφία σας.

Όταν ο κύριος server σας δεν θα είναι διαθέσιμος, τα μηνύματα θα παραδίδονται στον εφεδρικό και θα φυλάσσονται σε αυτόν μέχρι να ξαναγίνει διαθέσιμος ο κύριος server. Το μέγιστο χρονικό διάστημα φύλαξης είναι 10 ημέρες.

Δεν έχετε τη δυνατότητα να λαμβάνετε μηνύματα απευθείας από τον εφεδρικό server. Ο εφεδρικός server κρατά απλά τα μηνύματα και τα παραδίδει στον κυρίως server σας όταν αυτός γίνει διαθέσιμος.

Πώς μπορώ να κάνω εργασίες συντήρησης στο email μου χωρίς να χάσω εισερχόμενα μηνύματα;

Ζητήστε μας τη λύση MX Backup. Με αυτήν, για όσο χρονικό διάστημα ο server εισερχομένων σας βρίσκεται εκτός λειτουργίας, τα μηνύματά σας θα συλλέγονται σε εφεδρικό server, ο οποίος θα παραδώσει στον κανονικό δικό σας όταν αυτός γίνει διαθέσιμος.

Αυτή η λύση σας χρησιμεύει στις εξής περιπτώσεις:

  • Αν θέλετε να κάνετε εργασίες συντήρησης στον κανονικό σας server εισερχόμενης αλληλογραφίας
  • Αν θέλετε να αλλάξετε πάροχο email
  • Αν θέλετε εξασφάλιση ότι δεν θα χαθούν εισερχόμενα μηνύματα σε περίπτωση βλάβης του κυρίως server εισερχόμενης αλληλογραφίας σας
Προβολή κατηγορίας→

Email - Security (2)

Πώς να κρατάω αντίγραφα όλων των εξερχόμενων email;

Το σύστημα MailPlus διαθέτει την ειδική λειτουργία SMTP autoBCC.

Με τη λειτουργία αυτή, κάθε φορά που στέλνετε ένα email χρησιμοποιώντας τον δικό μας SMTP server, μπορείτε να ρυθμίσετε να στέλνεται κι ένα αντίγραφο αυτόματα σε συγκεκριμένο παραλήπτη, χωρίς αυτός να έχει προστεθεί ως παραλήπτης (στο πεδίο TO ή CC) του μηνύματος. Έτσι είστε βέβαιοι ότι τα email που στέλνετε αντιγράφονται όπου εσείς θέλετε (σε φάκελο IMAP ή σε διεύθυνση email της επιλογής σας), χωρίς να καταναλώνετε bandwidth για την αποστολή τους σε επιπλέον παραλήπτες.

Τη ρύθμιση θα πρέπει είτε να μας ζητήσετε να την κάνουμε εμείς, είτε να ακολουθήσετε ειδικές οδηγίες που θα σας στείλουμε αν έχετε πρόσβαση στο διαχειριστικό περιβάλλον MailPlus.

Για να γίνονται οι προωθήσεις, θα πρέπει η αποστολή να γίνεται μέσω του δικού μας SMTP server, βάσει των ρυθμίσεων που έχετε, ή να χρησιμοποιείται συγκεκριμένη διεύθυνση Webmail, προσαρμοσμένη από εμάς, με αυτή τη δυνατότητα.

 

Πρέπει να χρησιμοποιώ SLL στο email μου;

Με όλες τις υπηρεσίες email που σας προσφέρουμε, σας δίνουμε και οδηγίες για χρήση του πρωτοκόλλου ασφαλούς επικοινωνίας SSL.

Με τη χρήση του SSL εξασφαλίζετε ότι δεν θα μπορεί κάποιος με ευκολία να υποκλέψει τα ίδια σας τα email ή τους κωδικούς πρόσβασης που χρησιμοποιείτε για αυτά.

Αν και η χρήση του δεν είναι απαραίτητη, εμείς σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα την επιλογή ρυθμίσεων με SSL παρά χωρίς κρυπτογράφηση.

Προβολή κατηγορίας→

Γενικά (1)

Domains / Υπηρεσίες / Emails και Capital Controls

Για όσο χρονικό διάστημα ισχύουν οι έλεγχοι κεφαλαίου (capital controls) στις ελληνικές τράπεζες

  • Έχουμε διαθέσιμους τους αναγκαίους πόρους και δεν επηρεαζόμαστε για τις πληρωμές μας προς το εξωτερικό από τα ισχύοντα capital controls
  • Όλα τα domains, .gr, .com, .eu και κάθε άλλο που πλησιάζει η λήξη τους, θα ανανεωθούν κανονικά και έγκαιρα πριν τη λήξη τους, εφόσον ο πελάτης στον οποίο ανήκουν είναι ταμειακά εντάξει με εμάς.
  • Το ίδιο ισχύει και για όλες τις άλλες υπηρεσίες, όπως mailboxes, web hosting, DNS που έχουν από μας
  • Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ανανέωση υπηρεσιών που αγοράζετε από αλλού, δεν έχουμε πρόβλημα να προβούμε άμεσα στη μεταφορά τους και εξυπηρέτησή τους από μας, αρκεί η μεταφορά να γίνεται έγκαιρα πριν τη λήξη τους και να υπάρχει χρονικό περιθώριο για τις αναγκαίες ενέργειες εκ μέρους μας ώστε να μην έχετε downtime και να μη χάσετε εισερχόμενα email κ.λπ.
Προβολή κατηγορίας→